top of page

Ulubieniec Bell - Hypoallergenic Lip Tint

Hypoallergenic lip tint

HYPOALERGICZNA FARBKA DO UST Bell

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą posiadaczką tych oto dwóch (kolor 03, 05) produktów. Gdyby nie to że dostałam je w prezencie od mojej przyjaciółki, nigdy nie dowiedziałabym się że będą moimi ulubieńcami. Chętnie się nimi maluje, nawet jeżeli rano nie zdążę pomalować ust to-zawsze towarzyszą mi w mojej torebce i sięgam po nie w ciągu dnia. Dotąd nie miałam ulubionych błyszczyków, szminek, pomad itd. gdyż zawsze byłam rozczarowana efektami.

Zdaniem producenta:

Specjalna formuła sprawia, że usta są gładkie oraz równomiernie pokryte kolorem. Wystarczy niewielka ilość kosmetyku, by uzyskać intensywny kolor oraz permanentny makijaż na wiele godzin. Nie klei i nie wysusza ust.

Moim zdaniem:

Tutaj w 100% zgadzam się z producentem. Kosmetyk spełnia swoje zadanie.

- konsystencja farbki,

- Intensywny kolor po 1 użyciu,

- długotrwały kolor,

- nie wysusza ust,

- bez zapachu,

- hypoalergiczna,

- efektowne usta

Polecam Basia ♥

cena regularna: ok 8zł

pojemność opakowania: 5,5g

dostępność: rossmann, większość drogerii

opakowanie: plastikowe

konsystencja: farbki

zapach: bez zapachu

wydajność: bardzo wydajny

ilość zużytych opakowań: dwa (w trakcie)

czy kupię go ponownie: Tak ♥


  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • Google+ - White Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • Google+ - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Miejsce

na

TWOJĄ REKLAMĘ

© 2015 Wszystkie prawa autorskie sÄ… wÅ‚asnoÅ›ciÄ… BlackRose. Zabrania siÄ™ kopiowania oraz ingerencji w fotografie. 

bottom of page