top of page

BOM..BOM..BOMBA WITAMINOWA

cześć dziewczyny!

Wakacje zbliżają się WIELKIMI krokami . A skoro wakacje , lato, słońce to i krótkie spodenki. A jak krótkie spodenki to fajne , jędrne ciało. A skoro fajne ciało to...? Oczywiście zdrowy tryb życia - pełnowartościowe posiłki i dużo ruchu. Na szczęście nie martwcie się .Nie będę dzisiaj nikogo "katować" dietami i ćwiczeniami ;)

Chciałam wam natomiast pokazać propozycję tzw. bomby witaminowej , którą każda z nas powinna spożywać chociaż raz dziennie. Jest to miks owoców i warzyw .Forma- oczywiście dowolna ! Jak kto preferuje.

Ja natomiast podsunę wam fajny pomysł na sok , który sprawdza się zawsze u mnie przed sezonem wiosenno-letnim.

Potrzebowałam :

- trzech ( średniej wielkości ) jabłek

( Jabłka zawierają dużą ilość witaminy c , odkwaszają organizm , zapobiegają anemii , wzmacniają serce ,pomagają schudnąć)

- trzyech małych marchewek

( Marchewka to kolejne warzywo bogate w wiatminę c, przeciwutleniacze, beta-karoten, wykazuję właściwości antynowotworowe)

-jedenj dużej pomarańczy

(Pomarańcza jest znakomitym źródłem witaminy C, beta-karotenu i witamin z grupy B )

- sokowirówki

Zdaję sobie sprawę , że nie każdy posiada w domu sokowirówkę i nie ma możliwości przygotowania takiego soku. Natomiast tak jak napisałam powyżej-każda forma jest dobra. Jeżeli nie masz sokowirówki zjedz duży talerz surowych, nie poddanych obróbce owoców i warzyw! Jest to idealny zamiennik słodyczy lub słodkich napojów ..Chociaż coca -cola od czasu do czasu nie jest zła :)


  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • Google+ - White Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • Google+ - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Miejsce

na

TWOJĄ REKLAMĘ

© 2015 Wszystkie prawa autorskie sÄ… wÅ‚asnoÅ›ciÄ… BlackRose. Zabrania siÄ™ kopiowania oraz ingerencji w fotografie. 

bottom of page