top of page

Szczotka Tangle Teezer. Hit?


Od jakiegoś czasu jestem posiadaczką szczotki Tangle Teezer Compact Styler. Często widywałam ją na różnych stronach, youtube, instagramie, itp. Zastanawiałam się czy ten hit nie okaże się kolejnym kitem. Czy ona rzeczywiście jest taka dobra jak mówią opinie innych osób? :) No i cóż się okazało. Po zakupie-szczotka mile mnie zaskoczyła. Zawsze miałam problem z rozczesywaniem moich długich, gęstych, plączących się włosów. Ciężko było mi znaleźć szczotkę, z której byłabym zadowolona w 100%. A ta? Zdała egzamin na 5 z plusem. Polecam ją wszystkim posiadaczką zarówno długich jak i krótkich włosów. ;)

Szczotka Tangle Teezer

produkcja: Brytyjska firma założona prze Shauna P - sławnego technika koloryzacji oraz wynalazcę szczotki.

Co mówi producent:

Dzięki innowacyjnemu kształtowi ząbków, wykonanych ze specjalnego, elastycznego tworzywa, działa delikatnie i skutecznie. Zalecana do rozczesywania każdego rodzaju włosów, peruk, afro oraz włosów przedłużanych. Dostosowuje się do kształtu głowy, radzi sobie z najbardziej splątanymi kosmykami nie naruszając struktury włosów, co sprzyja ich zdrowiu. Oprócz tego masuje skórę głowy co doskonale wpływa na cebulki włosów. Szczotkę Tangle Teezer można stosować do rozczesywania włosów suchych i mokrych.

Moje odczucia:

-świetnie rozczesuje włosy, zarówno suche jak i mokre,

-nadaje włosom połysk, miękkość,

-rzeczywiście masuje skórę głowy,

-szczotka jest dosyć mała, świetnie trzyma się ją w dłoni,

-super sprawa że jest compact'owa, dzięki temu nie brudzi się ani nie ma możliwości żeby włoski się odkształciły,

-łatwo i szybko się ją czyści,

-piękne opakowanie,

-bardzo lekka.

cena regularna: ok 60zł

dostępność: douglas, allegro,

opakowanie: wykonane z dobrej jakości plastiku, estetyczne, do wyboru różne kolory.

czy kupiÄ™ go ponownie: Tak


  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • Google+ - White Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • Google+ - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Miejsce

na

TWOJĄ REKLAMĘ

© 2015 Wszystkie prawa autorskie sÄ… wÅ‚asnoÅ›ciÄ… BlackRose. Zabrania siÄ™ kopiowania oraz ingerencji w fotografie. 

bottom of page